VOICEMAILS.NL

BEL 0900-2020854 (0,80 Euro/min.) of SMS TWIZ [BESTELCODE] naar: 5040 (1,10 Euro/p.o.b./max. 3 sms'jes)

F.A.Q.

1) Ik weet mijn pincode niet , hoe kom ik hier achter ?

Hieronder word per provider uitgelegt hoe je aan je pincode kan komen.

KPN Pincode :Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar KPN voicemail op nummer 333.Kies in het hoofdmenu optie 4 voor persoonlijke instellingen. Toets dan 4-1 om de pincode te wijzigen.

Telfort Pincode : Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar Telfort voicemail op nummer 777.Kies in het hoofdmenu optie 4 voor persoonlijke instellingen. Toets dan 4-1 om de pincode te wijzigen.

T-Mobile Pincode: Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar T-Mobile voicemail op nummer 333.Kies in het hoofdmenu optie 9 voor mailbox instellingen wijzigen.
Kies dan 2 voor instellingen en dan 2 om de bestaande code te wijzigen.

Vodafone Pincode :Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar Vodafone voicemail op nummer 121. Toets vervolgens 9-7 en volg de aanwijzingen.

Orange Pincode :Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar Orange voicemail op nummer 555.Kies in het hoofdmenu optie 2 voor persoonlijke opties.Kies dan 2 om de bestaande pincode te wijzigen.

2) Ik heb een Orange abonnement , me pincode klopt maar de boodschap komt niet aan.
Hoe komt dit ?


Controleer of je mailbox wel leeg is. Deze moet leeg zijn bij het bestellen. Is je mailbox wel leeg kijk dan of je
wel een welkomsboodschap hebt opgenomen.

3) Als ik me boodschap heb besteld zijn er dan nog kosten achteraf ?

Nee, u maakt alleen kosten bij het bestellen, als de boodschap er eenmaal op staat zijn er geen kosten
meer aan verbonden.

4) Ik bel naar uw nummer maar men zegt dat men geen contact kan maken , waar ligt dit aan?

Uw toestel is geblokkeerd voor 0900 nummers, dit kunt u laten verhelpen bij uw provider.

5) Kan ik ook met mijn huistelefoon een voicemailbericht bestellen.

Ja dit is mogelijk. Zorg er wel voor als u een Vodafone abonnement heeft dat de telefoon uitstaat.

6) Ik heb het voicemailbericht wel ontvangen maar als men mij belt dan krijgt men de oude voicemail te horen .

Bij kpn is het mogelijk om 2 voicemailberichten te hebben. Deze kunt u naar keuze laten afspelen.

Powered by Telefuture