BEL 0900-2020854 (0,80 Euro/min.) of SMS TWIZ [BESTELCODE] naar: 5040 (1,10 Euro/p.o.b./max. 3 sms'jes)
F.A.Q.
1) Ik weet mijn pincode niet , hoe kom ik hier achter ?
Hieronder word per provider uitgelegt hoe je aan je pincode kan komen.
KPN Pincode
:Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar KPN voicemail
op nummer 333.Kies in het hoofdmenu optie 4 voor persoonlijke
instellingen. Toets dan 4-1 om de pincode te wijzigen.
Telfort Pincode : Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel
naar Telfort voicemail op nummer 777.Kies in het hoofdmenu optie
4 voor persoonlijke instellingen. Toets dan 4-1 om de pincode te
wijzigen.
T-Mobile Pincode: Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel
naar T-Mobile voicemail op nummer 333.Kies in het hoofdmenu optie
9 voor mailbox instellingen wijzigen.
Kies dan 2 voor instellingen en dan 2 om de bestaande code te
wijzigen.
Vodafone Pincode
:Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel naar Vodafone
voicemail op nummer 121. Toets vervolgens 9-7 en volg de
aanwijzingen.
Orange Pincode :Weet je je pincode niet bel dan met je mobiel
naar Orange voicemail op nummer 555.Kies in het hoofdmenu optie 2
voor persoonlijke opties.Kies dan 2 om de bestaande pincode te
wijzigen.
2) Ik heb een
Orange abonnement , me pincode klopt maar de boodschap komt niet
aan.
Hoe komt dit ?
Controleer
of je mailbox wel leeg is. Deze moet leeg zijn bij het bestellen.
Is je mailbox wel leeg kijk dan of je
wel een
welkomsboodschap hebt opgenomen.
3) Als ik me
boodschap heb besteld zijn er dan nog kosten achteraf ?
Nee, u
maakt alleen kosten bij het bestellen, als de boodschap er
eenmaal op staat zijn er geen kosten
meer aan verbonden.
4) Ik bel
naar uw nummer maar men zegt dat men geen contact kan maken ,
waar ligt dit aan?
Uw
toestel is geblokkeerd voor 0900 nummers, dit kunt u laten
verhelpen bij uw provider.
5) Kan ik ook
met mijn huistelefoon een voicemailbericht bestellen.
Ja dit
is mogelijk. Zorg er wel voor als u een Vodafone abonnement heeft
dat de telefoon uitstaat.
6) Ik heb het
voicemailbericht wel ontvangen maar als men mij belt dan krijgt
men de oude voicemail te horen .
Bij kpn
is het mogelijk om 2 voicemailberichten te hebben. Deze kunt u
naar keuze laten afspelen.
Powered by Telefuture